Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

18χρονος χακερ εγραψε:


Επίθεση χάκερ δέχθηκε χθες η ιστοσελίδα του Υπ. Παιδείας, χωρίς ωστόσο να πειραχτεί το περιεχόμενό της. Για λίγα λεπτά αναρτήθηκε επιστολή που φέρεται να υπογράφει 18χρονος, στην οποία (μεταξυ αλλων) ανέφερε ότι... «αληθινή μόρφωση δεν είναι να ξέρεις πόσο κάνουν 1+1, αλλά η μόρφωση του ανθρώπου απέναντι στον συνάνθρωπό του».
και:
«Δείξτε σε όλους τους 18χρονους που προσπαθούν να βάλουν την αληθινή παιδεία στην καρδιά τους ότι δεν είναι μόνοι τους»!, καταλήγει η επιστολή.
Ακουσε κανεις;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειμαι εγω σπορα της τυχης
ο πλαστουργος της νιας ζωης
εγω ειμαι τεκνο του μπαμπα μου
ο Αντιεξουσιαστης

Δεν κατεβαινω απο τα νεφη
δε μου το ζητησε κανεις
πρωθυπουργος σε καποια χωρα
και Προεδρος της Διεθνης

Εγω του καραβιου γοργονα
στο ορθοπλωρο καραβι μπρος
εναντια οι δανειες δυναμεις
κι η χωρα μου Τιτανικος

Ενας δεν ειμαι μα χιλιαδες
ζουν σαν εμενα μες τη γη
ανδρεικελα κι αχυρανθρωποι
σε μιαν αραδα σκοτεινη

Δε δινω εγω δουλειες και χρημα
μοιραζω λογια σ ολουνους
πρασινη αναπτυξη διαυγεια
του σοσιαλισμου ο νους

Οπου περνω, γκρεμιζω κατω
και σε βορια και σε νοτια
ολα τα δεξια ρηγατα
χτισμενα με τα δανεικα

Κι ενα στηλωνω κι ανασταινω
το ενα Βασιλειο της Δουλειας
βασιλειο των μισθων της πεινας
της κατοχης και της σκλαβιας.