Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Η (ευστοχη) αντιμετωπιση αναγωγου επιβατη!!

Bραβείο "σηκωνει" η υπάλληλος που ήταν στο γκισέ της αεροπορικής εταιρείας Virgin στο Σίδνεϊ,
πριν από μερικούς μήνες για την εξυπνάδα, την ετοιμότητα και το χιούμορ που αντιμετώπισε ένα επιβάτη που μάλλον θα του άξιζε να μεταφερθεί μαζί με τις αποσκευές.

Επειδη η πτήση ακυρώθηκε λόγω βλάβης του αεροσκάφους,η υπάλληλος στο γκισέ προσπαθούσε να εξυπηρετήσει, τοποθετώντας σε κάποια άλλη πτήση, μια μακριά ουρά από ενοχλημένους από την ταλαιπωρία επιβάτες. Ξαφνικά ένας εξαγριωμένος επιβάτης έσπρωξε τους άλλους έφτασε μπροστα και βαρώντας το εισιτήριο του επάνω στο γκισσο δήλωσε φωνάζοντας πώς πρέπει να είναι στην επόμενη πτήση και ότι πρέπει να είναι και στην πρώτη θέση!
Η υπάλληλος του λεει:
- Θα είναι χαρά μου να σας εξυπηρετήσω κυριε αλλά θα πρέπει πρώτα να εξυπηρετήσω όλους αυτούς που περιμένουν στην σειρά!
Ο επιβάτης όμως ήταν ανυποχώρητος και φωνάζοντας δυνατά για να τον ακούσουν όλοι είπε:
 - Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;

Η υπάλληλος, τοτε, χαμογελώντας πήρε το μικρόφωνο που είχε μπροστά της και είπε ακουγόμενη σε όλο τον χώρο του αεροδρομίου:
- Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ... Είναι εδώ ένας επιβάτης που δεν γνωρίζει ποιος είναι. Παρακαλώ πολύ όποιος τον γνωρίζει να προσέλθει στο deck της Virgin.
Με όλη την ουρά που περίμενε να έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια, ο αγροίκος έτριξε τα δόντια του και είπε στην υπάλληλο:
- Θα σε γ@μήσω μωρή!

Χωρίς αυτή να χάσει το χαμόγελο της του απάντησε:
- Λυπάμαι κύριε και γι΄ αυτό θα πρέπει να περιμένετε στην ίδια ουρά. Προηγούνται άλλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: